Om golf Service

“ Vår filosofi är och har alltid varit att ge den bästa och mest personliga servicen till våra kunder. ” – Patric and Peter Nilsson, Juni 2008.

Två svenska bröder, Patric och Peter Nilsson, startade Golf Service 1998. Patric och Peters tanke var att vända sig till skandinaviska golfare och att tillhandahålla dem med kompletta golfsemesterpaket. Att under ett och samma tak kunna erbjuda både hyrbilar, hotell och boende, men inte minst rabatterade förbokade golftider. Genom sin spanska uppväxt på solkusten har Patric och Peter både språket och kulturen inom sig, detta har varit en stor fördel då de på ett naturligt sätt kan kommunicera med Golfbanorna för deras kunders räkning. Det resulterade i att bröderna Nilsson etablerade en relation med sina kunder som baserades på trygghet och att det för kunderna kändes säkert att anlita Golf Service för att möta deras behov.

Fram till idag har Golf Service utvecklats på flera plan. De bokar fler rabatterade golftider på 107 olika banor i södra Spanien, fler än någon annan bokningsbyrå, lokalt eller över Internet. De har genom åren arbetat framgångsrikt med att behålla en nära kontakt med sina gamla och trogna kunder. Golf Service är ytterst tacksamma för dessa kunder och att mer än 85 % är återkommande kunder eller rekommenderar andra att anlita Golf Service tjänster.

Golf Service bokar i huvudsak golftider men både hyrbilar och boende är tillgängligt. Kundbasen har växt från att vara mest skandinaviska golfare till golfare från hela Europa med majoriteten från de brittiska öarna men även amerikaner och kanadensare har hittat Golf Service.

Golf Service har dagliga personliga kontakter med samtliga tillgängliga golfbanor, antingen direkt eller per telefon, vilket ger dem möjligheten att erbjuda sina kunder en effektivare service och garantera det lägsta möjliga priset. Kunder har haft möjligheten att hitta och boka golf via hemsidan sedan år 2000 men Patric och Peter vill fortfarande behålla den familjära känslan och att därför alltid svara snabbt och vara tillgängliga för alla frågor. Kontoren är beläget mitt i Costa del Sol och därför lättåtkomliga för kunderna.

Golf Service är alltid på jakt framåt och Patric och Peter, tillsammans med en hjälpsam och informativ personal, kommer alltid ha sina kunders behov närmast hjärtat. Från att boka enstaka golftider till kompletta golfsemesterpaket så kommer Golf Service mål alltid att vara att fullt hängivna åt att ta hand om alla arrangemang så att kunderna bara behöver ta det lugnt och koncentrera sig på sin golf.

Golf Service för dig!

Customer Service

Patric nilsson

Grundare - VD
Hcp: 10,9

"Det är alltid trevligt när kunder kommer in till kontoret för att hämta sina golfbiljetter så jag får tillfälle att träffa dom öga mot öga. Vi tycker om att bedriva vår verksamhet på det personliga planet. Ett annat mål är att ha dagliga uppdateringar på golfbanornas alla erbjudanden. På min lediga tid tycker jag om att spela golf, tennis och spendera tid med min familj. "

Customer Service

Peter nilsson

Grundare - VD
Hcp: 6,8

"Golf Service innebär många långa timmar men det är väl värt mödan när man väl kommer ut på golfbanan. Fördelar, som en del av Golf Service har man möjlighet att spela på många olika banor. Vi måste ju hålla oss uppdaterade för våra kunder skull, eller? "

Customer Service

katrine dreiser

Kundtjänst

"Det är jag som är Katrine. Om Ni vill boka golf på Danska så kan ni göra det med mig. Jag pratar tyska också "

Customer Service

teresia carlbom

Kundtjänst

"Vårt senaste tillskott i Golf Service gänget. Satt tidigare i Marbellabågen men pga tunnelbygget sitter jag nu på huvudkontoret i Nueva Andalucia."

Customer Service

susana nieto

Ekonomi och Redovisning

"Hej! Det är mig ni ringer till om ni vill ha svar på fakturor eller dyligt. OBS! Jag talar bara spanska"


© 1998-2017 GOLF SERVICE (Nombre fiscal: PETER NILSSON S.L, Cif: B-29884525)
• Plaza de las Orquideas • Edificio Orquidea - Local 6 • 29660 NUEVA ANDALUCÍA • MARBELLA • MÁLAGA • SPAIN •